HuszÁr Vendéglő - Örvényes

A Kaáli Autómúzeumból tartottunk balatonfüredi szállásunk felé, és délután 4 körül már igencsak megéheztünk. Már annyira éhes voltam, mondtam, a következő étteremnél megállok. Ez volt a Huszár Vendéglő.

A tornyos vendélgő csárda hangulatú, ahol a teraszon foglaltunk helyet. Rajtunk kívül 2-3 vendég lézengett, mondjuk ebédidő már régen elmúlt... :D

Hotel akadémia - Balatonfüred

Balatonfelvidéki utazásunk során kúltúrált szállást kerestünk, reggelivel, megfizethető áron.

Itt jött a képbe a Hotel Akadémia, amely a Balatonfüreden, a városi uszodával szinte összenőtt.

Bár a vélemények vegyesek voltak, a képek meggyőzőek, és reggelivel egy éjszaka 38.000 Ft volt két főre az ár.

Bn'B Burger - Délegyháza

Esti vacsorát terveztünk itt, mert sok jót hallottunk a helyről.

Délegyháza sportpálya területén egy büfé konténer, körben fából ácsolt padok, asztalok.

Annak ellenére, hogy hétköznap volt, elég nagy volt a forgalom, kb 20 percet kellett várni a rendelésünkre.

Kaáli Autó-Motor Múzeum

Dörgicse egy Balaton-felvidéki kis község, alig 300 lakossal. Nem csak a csibeleveséről híres már pár éve, hanem Kaáli professzor csodálatos,140 darabos autógyűjteményéről is, amely 2020-tól földi halandók részére is látogatható.

Csak úgy nem lehet beesni egy látogatásra, előre kell foglalni időpontot, ami péntektől - vasárnapig lehetséges.

Capri Pizzeria és Fagylaltozó - Újpest

Egy hétköznapi baráti vacsora a Capriban. Így kerültem erre a helyre egy kedd délután.

Több Capri Pizzéria is található Budapest szerte, nekünk az újpesti esett útba.

Érdemes asztalt foglalni, bár találtunk helyet 17 óra után már elég szűkösen voltak szabad asztalok.

TRIP TIPP - Magyarországi kalandozások!